Знімаємо 6 металевих скоб, і починаємо поступово розігрівати герметик, що утримує скло фари, періодично підтягуючи знімачом або плоскою викруткою, без фанатизму, так як блок самої фари розігрітий і можуть залишитися зазубрини.
Після розігріву, потихеньку відводимо скло на 2-3 см і акуратно збираємо нитки герметика, щоб вони не потрапили всередину фари, у цій справі мені допомагала дружина, одному не зручно.
Усередині фари не бажано торкатися хром деталей.
Підручними засобами почистив лінзу, наліт на ній був пристойний, зсередини чистив дужкою від окулярів, намотавши на неї ганчірочку.
Меню сайту
-
Bi-Led лінзи та компоненти
-
Герметик та рідини
-
Інструменти для фар
-
Acura
-
Alfa Romeo
-
Audi
-
BMW
-
BYD
-
Bentley
-
Buick
-
Cadillac
-
Changan
-
Chery
-
Chevrolet
-
Chrysler
-
Citroen
-
Dacia
-
Daewoo
-
Dodge
-
Ferrari
-
Fiat
-
Ford
-
GAC
-
GMC
-
Great Wall
-
Haval
-
Honda
-
Hyundai
-
Infiniti
-
Isuzu
-
Iveco
-
Jaguar
-
Jeep
-
Kia
-
Lamborghini
-
Lancia
-
Land Rover
-
Lexus
-
Li Auto
-
Lincoln
-
Man
-
Maserati
-
Mazda
-
McLaren
-
Mercedes-Benz
-
Mini
-
Mitsubishi
-
Nissan
-
Opel
-
Peugeot
-
Porsche
-
Renault
-
Renault Samsung
-
Rolls Royce
-
Saab
-
Scania
-
Seat
-
Skoda
-
Smart
-
Soueast
-
Subaru
-
Suzuki
-
Tesla
-
Toyota
-
Volkswagen
-
Volvo
-
Zeekr
-
Мерч
Заміна скла та чистка фари Audi А4В8 2012 року
05.01.2024
